Anders Fluemannen - En fiktiv bruker-reise Del 2
,
Fluemannen AS har stort potensiale, men Anders trenger hjelp for å få bedriften til å vokse.
Utfordringen
Nettbutikken må endres. Produktbildene er tunge, mørke og representerer ikke kvaliteten på produktene. Produkttekstene gir ikke nok informasjon til at de konverterer til salg. Prispunktet hans er feil. Det helhetlige designuttrykket er uraffinert og ser uproffesjonelt ut. Betalingsløsning og utsjekk er rotete og tar for lang tid.
Anders trenger hjelp med organisk markedsføring, han må definere salgskampanjer, og markedføre disse på sosiale medier. Søkemotoroptimalisering må også forbedres betraktelig.
Løsningen
Digital markedsføring gjøres av Konfér, så det kan være sammenheng med organisk markedsføring og digital + at man må ha møte 1 gang i mnd, hvor rapporten gåes igjennom over «teams» på en måte så Anders skjønner tallene også.
Da engelsk ikke er Anders sin sterkeste side, stiller vi opp og bistår han med innkjøp fra utenlandske leverandører.
Som en del av løsningen, hjelper vi Anders med å gå gjennom regnskapet og økonomien for å sørge for at alt er satt opp riktig og gjort ordentlig.
Vi går gjennom inventaret og gjør kalkulasjoner på alle varer, passer på at det er satt riktig veiledende priser og at avansen er der den bør være.
Vi kan hjelpe Anders og Fluemannen As månedlig etter ting er fikset, bistand med digital markedsføring og optimalisering, organisk markedsføring, sosiale medier, grafisk materiell til kampanjer og sette opp kampanjer.
Vi vil være en støttespiller som er lett å få kontakt med og er med på laget for at Fluemannen As skal vokse.